Osiąganie poziomów immersji | real vs virtual | rola przestrzeni w budowaniu nowych rzeczywistości cyfrowych
| Artyści: Paweł Ruszlewski, Paweł Łaźniak, Jakub Lech | |
| Współpraca: Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych II, Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie / Katedra Przestrzeni Wirtualnej: dr hab. Jakub Wróblewski, mgr Andrei Isakov | |
| Współpraca ze strony Galerii: Małgorzata Kopciewska, Gabriela Owdziej, Aleksander Sakowicz, Eliza Urwanowicz-Rojecka, Justyna Zieniuk | |
Zapraszamy na panel online:
Osiąganie poziomów immersji | real vs virtual | rola przestrzeni w budowaniu nowych rzeczywistości cyfrowych
uczestnicy: Jakub Lech, Paweł Łaźniak, Paweł Ruszlewski
moderacja: Jakub Wróblewski
Kiedy? 27.11.2020, godz. 10,
Gdzie? Transmisja online z wydarzenia zostanie opublikowana na stronie FB Galerii Arsenał
Osoby chętne do czynnego udziału w spotkaniu i dyskusji na platformie ZOOM, proszone są o kontakt pod adres:
m.kopciewska@galeria-arsenal.pl
Zapisy trwają do 26.11.2020 r., w spotkaniu może wziąć udział maksymalnie 300 osób.
Przed dołączeniem do spotkania na platformie ZOOM prosimy o wyłączenie kamery i mikrofonu. Informujemy, że spotkanie jest rejestrowane i zostanie upublicznione. Pytania dotyczące wykładu można zadawać za pośrednictwem opcji czatu na platformie ZOOM, prowadzący odpowie na nie pod koniec spotkania.
Projekty XR coraz częściej poszerzane są o działanie przestrzenne, tworząc rodzaj instalacji o określonej estetyce.
Czy projektowanie nierzeczywistych przestrzeni wynika z doświadczeń klasycznej scenografii?
Czy fizyczne działanie obiektów w przestrzeni może mieć większy wpływ odbiorców niż wysokojakościowe 3d, nawet w wersji 360?
Czy grafika czasu rzeczywistego to przyszłość i powinniśmy skupiać badania i prototypowanie projektów wykorzystując silniki gameingowe?
Uczestnicy panelu rozpoczną dyskusję nad statusem realizacji XR, wirtualnym studiem, działaniami real-reality oraz interfejsach i problemach teleobecności.
Horyzonty zdarzeń wirtualnych. Prognozy rozwoju nowych rzeczywistości cyfrowych
Organizatorzy:
Galeria Arsenał w Białymstoku
Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych II, Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie / Katedra Przestrzeni Wirtualnej
Osiąganie poziomów immersji | real vs virtual | rola przestrzeni w budowaniu nowych rzeczywistości cyfrowych
uczestnicy: Jakub Lech, Paweł Łaźniak, Paweł Ruszlewski
moderacja: Jakub Wróblewski
Kiedy? 27.11.2020, godz. 10,
Gdzie? Transmisja online z wydarzenia zostanie opublikowana na stronie FB Galerii Arsenał
Osoby chętne do czynnego udziału w spotkaniu i dyskusji na platformie ZOOM, proszone są o kontakt pod adres:
m.kopciewska@galeria-arsenal.pl
Zapisy trwają do 26.11.2020 r., w spotkaniu może wziąć udział maksymalnie 300 osób.
Przed dołączeniem do spotkania na platformie ZOOM prosimy o wyłączenie kamery i mikrofonu. Informujemy, że spotkanie jest rejestrowane i zostanie upublicznione. Pytania dotyczące wykładu można zadawać za pośrednictwem opcji czatu na platformie ZOOM, prowadzący odpowie na nie pod koniec spotkania.
Projekty XR coraz częściej poszerzane są o działanie przestrzenne, tworząc rodzaj instalacji o określonej estetyce.
Czy projektowanie nierzeczywistych przestrzeni wynika z doświadczeń klasycznej scenografii?
Czy fizyczne działanie obiektów w przestrzeni może mieć większy wpływ odbiorców niż wysokojakościowe 3d, nawet w wersji 360?
Czy grafika czasu rzeczywistego to przyszłość i powinniśmy skupiać badania i prototypowanie projektów wykorzystując silniki gameingowe?
Uczestnicy panelu rozpoczną dyskusję nad statusem realizacji XR, wirtualnym studiem, działaniami real-reality oraz interfejsach i problemach teleobecności.
Horyzonty zdarzeń wirtualnych. Prognozy rozwoju nowych rzeczywistości cyfrowych
Organizatorzy:
Galeria Arsenał w Białymstoku
Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych II, Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie / Katedra Przestrzeni Wirtualnej
Paweł Ruszlewski
Co-Founder & Chief of Design at Virbe.aiUX, UI, VR, AR, Product Design
Software engineer, Product / UX / UI designer, enthusiast of agile
philosophy. Graduated in IT and during that time developed passion for design. Design that is affordant, discoverable, functional and delightful. Currently focused on introducing the concept of Virtual Beings and digital humans to a broader audience and businesses.
Eight years experience as Product Designer, UI/UX
Director.www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-ruszlewski-18874510b/
www.virbe.ai
Paweł Łaźniak
Od 2004 roku zaangażowany w produkcję filmową, głównie w postprodukcję i tworzenie efektów specjalnych. Pracował dla takich stacji, jak: MTV, TVN, TVP. Od zawsze fan technologii rzeczywistości wirtualnej oraz podobnych zagadnień. W 2013 roku jako pierwszy w Polsce sprzedał i wdrożył komercyjnie wraz z Damianem Karczewskim projekt wykorzystujący gogle VR (Oculus) pod marką VR-ONE. Następnie z pasji, wspólnie z Damianem Karczewskim i Adamem Cegielskim, przekuł markę w biznes, tworząc dobrze prosperującą firmę VR VISIO GROUP S.A., obecnie: Ignibit S.A. Obecnie rozwija spółkę HexArt, w której łączy zamiłowania filmowe z technologiami, rozwiązując i zawiązując na nowo złożone supełki kodu w silniku UE4, a w szczególności tworząc dobry workflow dla produkcji wirtualnej opartej na LED oraz GreenBox, a także dla produkcji fabularnych i reklam TV.