en
Menu
Strona główna - Galeria Arsenał
Ogłoszenia -

Ogłoszenia

Ogłoszenia

Ogłoszenia

A-
A+
 

Dyrektor Galerii Arsenał w Białymstoku ogłasza nabór na stanowisko: montażysta/opiekun wystaw

Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B,
- sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- zdolności manualne,
- umiejętność obsługi elektronarzędzi oraz podstawowych urządzeń oświetleniowych, nagłośnieniowych i multimedialnych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS,
- pracę w kreatywnym, otwartym zespole,
- szkolenia podnoszące kompetencje,
- dodatek stażowy,
- wynagrodzenie zasadnicze brutto 3600,00-3800,00 zł,
- zamierzamy zatrudnić osobę na pełen etat od 1 lipca 2023r.

Zakres obowiązków na stanowisku: montażysta/opiekun wystaw

  1. Wykonanie prac związanych z montażem i demontażem wystaw oraz innych wydarzeń organizowanych przez Galerię, w szczególności instalowanie i nadzór nad sprzętem multimedialnym.
  2. Współpraca z twórcami w zakresie planowania i obsługi wystaw i wydarzeń.
  3. Zapewnianie materiałów niezbędnych do montażu i demontażu wystaw.
  4. Transportowanie i montowanie sprzętu wystawienniczego i obiektów wystawienniczych.
  5. Sporządzanie dokumentacji filmowej i fotograficznej z wydarzeń organizowanych przez Galerię.
  6. Opieka nad ekspozycjami w tym pilnowanie porządku na salach wystawienniczych, dbałość o dzieła prezentowane na wystawach.
  7. Sprzedaż biletów wstępu na wystawy i inne wydarzenia organizowane przez Galerię.


Prosimy o przesłanie do dnia 15.06.2023 r. CV na adres mailowy: praca@galeria-arsenal.pl  
lub pocztą tradycyjną na adres: Galeria Arsenał w Białymstoku ul. Mickiewicza 2, 15-222 Białystok.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.



REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Dyrektor Galerii Arsenał w Białymstoku ogłasza nabór na stanowisko:

Opiekun wystaw (koordynator ds. obsługi publiczności)

Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność, praca opiekuna wystaw jest wykonywana w ustalonych godzinach od wtorku do niedzieli,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku z ZFŚS,
- pracę w kreatywnym, otwartym zespole,
- szkolenia podnoszące kompetencje,
- wynagrodzenie zasadnicze 3500,00 zł brutto,
- dodatek stażowy.

Zakres obowiązków na stanowisku : Opiekun wystaw (koordynator ds. obsługi publiczności)

  1. Dbałość o całościowe doświadczenie odbiorcy od momentu wejścia do Galerii,
  2. Koordynacja pracy opiekunów wystaw,
  3. Współpraca z kuratorami i koordynatorami w celu opracowania standardowych informacji o wystawie, w tym treści wprowadzenia do wystawy i podstawowego oprowadzania,
  4. Aktywne pozyskiwanie grup zwiedzających poprzez wychodzenie z ofertą do szkół i innych instytucji oraz koordynacja oprowadzania,
  5. Pełnienie dyżurów na wystawie i opieka nad publicznością oraz ekspozycjami w tym pilnowanie porządku na salach wystawienniczych, dbałość o dzieła prezentowane na wystawach,
  6. Sprzedaż biletów wstępu na wystawy i inne wydarzenia organizowane przez Galerię oraz katalogów i innych wydawnictw dostępnych w Galerii oraz rozliczanie się z ww. sprzedaży w księgowości.

 

Prosimy o przesłanie do dnia 30.03.2023 r. CV na adres mailowy: praca@galeria-arsenal.pl  
lub pocztą tradycyjną na adres: Galeria Arsenał w Białymstoku ul. Mickiewicza 2, 15-222 Białystok.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.