en
Menu
Strona główna - Galeria Arsenał
Sponsorzy -

Sponsorzy

Sponsorzy

Sponsorzy

A-
A+
Galeria Arsenał jest miejską instytucją kultury finansowaną z budżetu Miasta Białegostoku.


Dotychczasowi grantodawcy i sponsorzy wydarzeń w Galerii Arsenał


Instytucje publiczne - dotacje i granty:

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Adama Mickiewicza, Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki, Fundacja Prohelvetia, Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej, Fundacja Orange, Fundacja PZU


Przedsiębiorstwa:

PGE Dystrybucja S.A. – sponsor wystawy „Nowe ilustracje”;
Pfleiderer Grajewo – sponsor modernizacji sali edukacyjnej Placu Zabaw Arsenał;
Agnella Fabryka Dywanów – nieodpłatne przekazanie materiałów na warsztaty artystyczne;
PKS Białystok – sponsor cyklu projekcji filmów o sztuce „Kino autobusowe”;
Diagnosis Sp. z o.o. – nieodpłatne przekazanie materiałów na wystawę Franciszka Orłowskiego „Potencjalne miasto”;
SM MLEKOVITA – nieodpłatne przekazanie materiałów na warsztaty designerskie.


Zachęcamy Państwa do sponsorowania wydarzeń organizowanych w Galerii Arsenał. Sponsoring sztuki jest skutecznym narzędziem marketingu, promocji i Public Relations.

Oferujemy Państwu możliwość wsparcia programu wystawienniczego, edukacyjnego i zakupu dzieł sztuki. Galeria Arsenał jest otwarta na wszelkie formy sponsoringu finansowego, usługowego bądź rzeczowego. Chcielibyśmy jak najlepiej dopasować naszą propozycję do indywidualnych potrzeb i możliwości Państwa Firmy. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca była jak najbardziej korzystna dla obu stron.

Sponsorowanie wydarzeń organizowanych przez Galerię Arsenał gwarantuje wiele atrakcyjnych korzyści:

- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako nowoczesnej, otwartej, dynamicznej i kreatywnej;

- Włączenie się w ogólnoświatowy trend społecznej odpowiedzialności biznesu CSR;

- Dotarcie do unikalnej grupy klientów – osób uczestniczących w wydarzeniach kulturalnych (uczniów i studentów, rodzin z dziećmi, osób starszych);

- Różnorodne efektywne formy promocji: powierzchnia reklamowa, możliwość dystrybucji własnych materiałów promocyjnych na terenie Galerii, logo i nazwa Sponsora umieszczana na plakatach, ulotkach, w katalogach, szeroka promocja w internecie (strona www, YouTube, Facebook), upowszechnianie logo i nazwy Sponsora w materiałach prasowych i wiele innych.

 
Więcej informacji o możliwościach współpracy:

Julita Sitniewska
specjalista ds. pozyskiwania funduszy
j.sitniewska@galeria-arsenal.pl
tel.: +48 85 742 66 14