Zwiedzaj wystawę kolekcji z SEPPO
Miejsce: Galeria Arsenał elektrownia, ul. Elektryczna 13 (wejście od ul. Świętojańskiej) | |
Współpraca ze strony Galerii: Eliza Urwanowicz-Rojecka |
Galeria Arsenał zaprasza grupy licealistów i studentów do wzięcia udziału w warsztatach SEPPO: WEHIKUŁ CZASU. Podróż do burzliwych lat transformacji towarzyszących wystawie „FOGHORN. Wątek transformacji w pracach z Kolekcji II Galerii Arsenał”:
2-26.04., od wtorku do czwartku, w godz. 10:00-15:00
Galeria Arsenał elektrownia, ul. Elektryczna 13 (wejście od ul. Świętojańskiej)
Przygotowanie i realizacja: Katarzyna Kida, Justyna Kołodko-Bietkał, Eliza Urwanowicz-Rojecka, Katarzyna Wiska, Justyna Zieniuk
Zapisy grup: e.urwanowicz@galeria-arsenal.pl
UWAGA! Anglojęzyczna wersja SEPPO dostępna od 12.04.
2-26.04., od wtorku do czwartku, w godz. 10:00-15:00
Galeria Arsenał elektrownia, ul. Elektryczna 13 (wejście od ul. Świętojańskiej)
Przygotowanie i realizacja: Katarzyna Kida, Justyna Kołodko-Bietkał, Eliza Urwanowicz-Rojecka, Katarzyna Wiska, Justyna Zieniuk
Zapisy grup: e.urwanowicz@galeria-arsenal.pl
UWAGA! Anglojęzyczna wersja SEPPO dostępna od 12.04.
SEPPO to fińska platforma gier edukacyjnych, wykorzystywana w edukacji (także w ramach działalności instytucji kultury i sztuki) na całym świecie. Platforma udostępnia narzędzia na potrzeby niestandardowych działań w ramach edukacji kulturalnej, np. warsztatów i gier terenowych z wykorzystaniem nowych technologii i interaktywnego narzędzia game-based learning.
Uczestnicy warsztatów w Galerii Arsenał elektrownia będą w przestrzeni wystawy "FOGHORN" korzystać z urządzeń mobilnych (np. ze swoich smartfonów). Po rozpoczęciu gry na urządzeniach mobilnych graczy pojawia się mapka wystawy. Przy obiektach znajdują się opisy prac oraz zadań, które trzeba wykonać w określonym czasie. Niektóre z zadań mają charakter multimedialny, a ich produktem jest np. film stworzony wspólnie przez uczestników warsztatów.
SEPPO zostało po raz pierwszy wdrożone przez Galerię Arsenał w ramach bezpłatnego pilotażowego programu warsztatowego, towarzyszącego wystawie Anny Zaradny „Soundless” w 2018 roku. Warsztaty zostały z sukcesem przeprowadzone w czterech grupach warsztatowych (polsko i anglojęzycznych) licealistów i studentów. Nauczyciele i wykładowcy zostali zaproszeni do udziału w warsztatach w formie obserwacji uczestniczącej. Ocena, zarówno ze strony nauczycieli, jak i studentów i licealistów była bardzo pozytywna. Przy projekcie Galeria Arsenał współpracowała z Wydziałem Pedagogiki i Psychologii oraz Międzywydziałowym Instytutem Kultury i Sztuki Uniwersytetu w Białymstoku.
Podkreślenia wymaga fakt, że Galeria Arsenał jest pierwszą instytucją kultury w Polsce wykorzystującą fińską platformę gier edukacyjnych SEPPO do nieszablonowych działań warsztatowych w obszarze sztuki współczesnej. Platforma SEPPO otrzymała w 2018 roku nagrodę the Bett Awards 2018 promującą kreatywność i innowacje w edukacji i w 2017 GEES Education Award za jakość i zróżnicowanie narzędzi edukacyjnych. Platforma jest wykorzystywana w działalności edukacyjno-kulturalnej m.in. w Finlandii, Wielkiej Brytanii, Brazylii, USA i Dubaju.
Uczestnicy warsztatów w Galerii Arsenał elektrownia będą w przestrzeni wystawy "FOGHORN" korzystać z urządzeń mobilnych (np. ze swoich smartfonów). Po rozpoczęciu gry na urządzeniach mobilnych graczy pojawia się mapka wystawy. Przy obiektach znajdują się opisy prac oraz zadań, które trzeba wykonać w określonym czasie. Niektóre z zadań mają charakter multimedialny, a ich produktem jest np. film stworzony wspólnie przez uczestników warsztatów.
SEPPO zostało po raz pierwszy wdrożone przez Galerię Arsenał w ramach bezpłatnego pilotażowego programu warsztatowego, towarzyszącego wystawie Anny Zaradny „Soundless” w 2018 roku. Warsztaty zostały z sukcesem przeprowadzone w czterech grupach warsztatowych (polsko i anglojęzycznych) licealistów i studentów. Nauczyciele i wykładowcy zostali zaproszeni do udziału w warsztatach w formie obserwacji uczestniczącej. Ocena, zarówno ze strony nauczycieli, jak i studentów i licealistów była bardzo pozytywna. Przy projekcie Galeria Arsenał współpracowała z Wydziałem Pedagogiki i Psychologii oraz Międzywydziałowym Instytutem Kultury i Sztuki Uniwersytetu w Białymstoku.
Podkreślenia wymaga fakt, że Galeria Arsenał jest pierwszą instytucją kultury w Polsce wykorzystującą fińską platformę gier edukacyjnych SEPPO do nieszablonowych działań warsztatowych w obszarze sztuki współczesnej. Platforma SEPPO otrzymała w 2018 roku nagrodę the Bett Awards 2018 promującą kreatywność i innowacje w edukacji i w 2017 GEES Education Award za jakość i zróżnicowanie narzędzi edukacyjnych. Platforma jest wykorzystywana w działalności edukacyjno-kulturalnej m.in. w Finlandii, Wielkiej Brytanii, Brazylii, USA i Dubaju.