en
Menu
Strona główna - Galeria Arsenał

Warsztaty SEPPO ONLINE dla licealistów i studentów towarzyszące wystawie NIECH POPRZEDZA CIĘ PŁOMIEŃ

Warsztaty SEPPO ONLINE dla licealistów i studentów towarzyszące wystawie NIECH POPRZEDZA CIĘ PŁOMIEŃ

11.07.2020 - 26.07.2020
A-
A+
Warsztaty skonstruowane są tak, aby każdy, wraz z przyjaciółmi, znajomymi, bądź rodziną, mógł wziąć w nich udział, bez wychodzenia z domu. Co najważniejsze, by wspólnie wykonywać zadania, Twoja drużyna nie musi znajdować się wcale w jednym miejscu – ze swoimi przyjaciółmi lub znajomymi możesz pozostać jedynie w wirtualnym kontakcie.  Jedyny wymóg to dostęp do internetu i smartfona, tabletu lub laptopa.
Szczegółowe instrukcje przekazujemy poniżej. To proste, dołącz do nas i zgłębiaj sztukę!!! Trzymajcie się zdrowo i bezpiecznie.

Prowadzenie: Katarzyna Kida, Justyna Kołodko-Bietkał, Izabela Liżewska, Eliza Urwanowicz-Rojecka, Justyna Zieniuk

Informacje i dokumentacja wydarzeń towarzyszących wystawie NIECH POPRZEDZA CIĘ PŁOMIEŃ są dostępne na stronie www.sztukakurdystanu.com
Zgłoszenia przyjmujemy pod adresem: j.zieniuk@galeria-arsenal.pl

Prosimy o podanie w tytule maila preferowanej daty i godziny warsztatów.
Warunkiem udziału w warsztatach jest otrzymanie maila zwrotnego z danymi umożliwiającymi zalogowanie się i rozpoczęcie warsztatów online. Liczba miejsc ograniczona.
Udział bezpłatny!

Terminy warsztatów
11.07.2020 (sobota) 11-12; 12-13
12.07.2020 (niedziela) 11-12; 12-13
Zgłoszenia na warsztaty 11-12.07 przyjmowane do 10.07 do godz. 15
 
25.07.2020 (sobota) 11-12; 12-13
26.07.2020 (niedziela) 11-12; 12-13
Zgłoszenia na warsztaty 25-26.07 przyjmowane do 24.07 do godz. 15
 
 
Instrukcja
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do internetu i smartfona, tabletu lub laptopa.
Uczestnicy pracują w zespołach rodzinnych, przyjacielskich lub indywidualnie.
Opiekun warsztatów dostarcza uczestnikom dane niezbędne do zalogowania się i rozpoczęcia pracy on-line. Po zalogowaniu na urządzeniach mobilnych graczy pojawia się mapka z opisem  zadań, które trzeba wykonać w określonym czasie.
W przypadku drużyn rodzinnych lub przyjacielskich każde zadanie wymaga wybrania spośród członków grupy koordynatora/koordynatorki, który/a będzie odpowiedzialny/a za przesłanie wyników pracy do opiekuna warsztatów. Efekty działań będą oceniane na bieżąco. Do każdego z zadań należy wybrać innego koordynatora lub koordynatorkę!
 
Sugerowany przebieg gry:
  1. Połączenie się z siecią.
  2. Kontakt z opiekunem warsztatów, w celu uzyskania kodu dostępu do gry.
  3. Zalogowanie się na www.seppo.io jako gracz (PLAYER).
  4. Wybór koordynatora/koordynatorki.
  5. Zapoznanie się z pracą i treścią zadania.
  6. Konsultacje on-line, narady w mediach społecznościowych, burze mózgów itd.
  7. Wykonanie zadania. W przypadku, kiedy efektem końcowym zadania jest zdjęcie – każdy z uczestników może wykonać swoją pracę, a następnie przesłać ją do koordynatora.
  8. Przesłanie efektów wspólnej pracy do opiekuna warsztatów.
Bawcie się dobrze!
Uwaga!  W razie pytań, skontaktuj się z opiekunem warsztatów za pomocą funkcji czatu w grze.
 
SEPPO zostało po raz pierwszy wdrożone przez Galerię Arsenał w ramach bezpłatnego pilotażowego programu warsztatowego, towarzyszącego wystawie Anny Zaradny „Soundless” w 2018 roku. Warsztaty zostały z sukcesem przeprowadzone w czterech grupach warsztatowych (polsko i anglojęzycznych) licealistów i studentów. Nauczyciele i wykładowcy zostali zaproszeni do udziału w warsztatach w formie obserwacji uczestniczącej. Ocena, zarówno ze strony nauczycieli, jak i studentów i licealistów była bardzo pozytywna. Przy projekcie Galeria Arsenał współpracowała z Wydziałem Pedagogiki i Psychologii oraz Międzywydziałowym Instytutem Kultury i Sztuki Uniwersytetu w Białymstoku.
 
Podkreślenia wymaga fakt, że Galeria Arsenał jest pierwszą instytucją kultury w Polsce wykorzystującą fińską platformę gier edukacyjnych SEPPO do nieszablonowych działań warsztatowych w obszarze sztuki współczesnej. Platforma SEPPO otrzymała w 2018 roku nagrodę the Bett Awards 2018 promującą kreatywność i innowacje w edukacji i w 2017 GEES Education Award za jakość i zróżnicowanie narzędzi edukacyjnych. Platforma jest wykorzystywana w działalności edukacyjno-kulturalnej m.in. w Finlandii, Wielkiej Brytanii, Brazylii, USA i Dubaju.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych

Patroni medialni

Partnerzy

Galeria Arsenał - miejska instytucja kultury