Gra edukacyjna z wykorzystaniem platformy SEPPO
Miejsce: Galeria Arsenał | |
Współpraca ze strony Galerii: Katarzyna Kida, Justyna Kołodko-Bietkał, Izabela Liżewska |
Galeria Arsenał zaprasza młodzież i dorosłych do wzięcia udziału w grze edukacyjnej na platformie SEPPO. Gra towarzyszy wystawie “Alevtina Kakhidze. Rośliny i ludzie”
Galeria Arsenał w Białymstoku, ul. A. Mickiewicza 2
5.12.2024 - 19.01.2025 (wtorek-niedziela), godz. 10–17
Czas trwania warsztatów: 30 min
Galeria Arsenał w Białymstoku, ul. A. Mickiewicza 2
5.12.2024 - 19.01.2025 (wtorek-niedziela), godz. 10–17
Czas trwania warsztatów: 30 min
Zapraszamy osoby indywidualne, chcące w inny sposób spojrzeć na wystawy.
Wstęp w cenie biletu na wystawę.
SEPPO to fińska platforma gier edukacyjnych, wykorzystywana w edukacji (także w ramach działalności instytucji kultury i sztuki) na całym świecie. Platforma udostępnia narzędzia na potrzeby niestandardowych działań w ramach edukacji kulturalnej, np. warsztatów i gier terenowych z wykorzystaniem nowych technologii i interaktywnego narzędzia game-based learning.
Uczestnicy będą w przestrzeni wystawy korzystać z urządzeń mobilnych (np. ze swoich smartfonów). Po rozpoczęciu gry na urządzeniach mobilnych graczy pojawia się widok wystawy. Przy obiektach znajdują się opisy prac oraz zadań, które trzeba wykonać w określonym czasie. Niektóre z zadań mają charakter multimedialny.
Wstęp w cenie biletu na wystawę.
SEPPO to fińska platforma gier edukacyjnych, wykorzystywana w edukacji (także w ramach działalności instytucji kultury i sztuki) na całym świecie. Platforma udostępnia narzędzia na potrzeby niestandardowych działań w ramach edukacji kulturalnej, np. warsztatów i gier terenowych z wykorzystaniem nowych technologii i interaktywnego narzędzia game-based learning.
Uczestnicy będą w przestrzeni wystawy korzystać z urządzeń mobilnych (np. ze swoich smartfonów). Po rozpoczęciu gry na urządzeniach mobilnych graczy pojawia się widok wystawy. Przy obiektach znajdują się opisy prac oraz zadań, które trzeba wykonać w określonym czasie. Niektóre z zadań mają charakter multimedialny.